Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cea mai buna schema pentru a fi productiv

Tags: management si marketing, organizare, timp, productivitate

Sunt multe reguli pe care incercam sa le urmam in speranta ca vom reusi sa fim mai productivi. De cele mai multe ori insa, chiar daca setam alarma cu o jumatate de ora mai devreme, adormim si intarziem si mai mult decat am fi intarziat daca nu incercam sa ne trezim mai devreme decat eram obisnuiti.

Incercarile noastre par sa dea gres in diferite puncte-cheie. Renuntam inainte de a ajunge la un rezultat vizibil. Iar cauza, de cele mai multe ori, are la baza asteptarile noastre. Ce inseamna asta? Inseamna ca desi avem o imagine a modului in care ar trebui sa se desfasoare lucrurile, realitatea e cu totul alta. Mai exact, diferenta apare intre felul in care credem ca ar trebui sa evolueze o schimbare si modul in care lucrurile se desfasoara de fapt:





O harta facuta de Anna Vital ne ajuta sa fim productivi limitand drastic actiunile care ne face adeseori sa consumam timp pretios.

In ce priveste gadget-urile si noua tehnologie, recomandarile sunt simple:

- nu mai raspunde e-mail-urilor la fiecare minut
- daca nu intelegi intrebarea dintr-un e-mail, nu raspunde
- limiteaza cantitatea de stiri
- nu raspunde la telefon decat daca e o urgenta (urgentele sunt rare)
- foloseste combinatii de taste pentru a economisi timp.


Foarte interesante sunt reactiile pe care ar trebui sa le avem in anumite contexte si deciziile pe care ar trebui sa le adoptam, cum ar fi cele de mai jos:

- imagineaza-ti cum va arata rezultatul final a ceea ce vrei sa faci;

- incepe ceva chiar daca nu te simti pregatit si evita sa mai amani;

- considera ca ai dreptate chiar si cand nu esti sigur de ceva. E mult mai productiv sa iei o decizie;

- construieste o harta vizuala pentru a gasi mai usor o solutie


In plus, activitatile ar trebui organizate strict:

- lucrurile usoare ar trebui facute primele

- ar trebui organizate in functie de importanta (de la cea mai mare la cea mai mica)

- renunta la intalnirile de afaceri daca nu sunt productive si nu duc la o concluzie necesara

- fa-ti un program zilnic

- nu uita ca e mai important ca ceva sa fie facut decat sa fie perfect


Harta completa poate fi accesata aici.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii