Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

5 mituri in relatiile publice

Tags: management si marketing, pr, publicitate, relatii publice, presa, comunicatele de presa

Nu putem fi in afara... relatiilor publice. Fie ca vorbim de televizor, de radio, ziare, social media, reviste, domeniul relatiilor publice este atotcuprinzator. Desi experienta in domeniu creste de la un an la altul, iar profesia si-a capatat reputatia de drept, fiind astazi vazuta ca un aspect necesar, exista inca mituri care nu au pierit de tot.

Iata doar cateva dintre convingerile pe care ar trebui sa nu le mai alimentam:

1. Orice aparitie in presa e buna.

Nu orice mentionare a numelui nostru poate sa ne aduca beneficiile pe care le-am astepta din partea unei aparitii in print. Asa ca nu orice articol sau stire din presa ne poate ajuta, ci dimpotriva.

2. PR-ul inseamna comunicate de presa si conferinte.

Din fericire, PR-ul inseamna mult mai mult de atat. Comunicatele de presa au devenit deja un instrument mult prea folosit si de care se face uz, de multe ori, atunci cand nu e cazul. PR-ul in ziua de azi inseamna o extindere care include o comunicare mult mai larga si care acopera si social media.

3. Odata ce devii cunoscut, ai reusit.

Da, ai reusit sa devii foarte cunoscut azi. Insa orice stralucirea poate sa dispara daca nu este lustruita din nou in timp. Succesul pe care il putem avea intr-o zi sau pe o perioada de timp mai mare nu reprezinta o garantie pentru viitor. Munca noastra trebuie sa fie in continuare la fel de acerba.

4. Publicitatea se face usor si nu costa nimic.

Nu e nici usoara si nici gratuita. Iar experienta in domeniu inseamna investitie de timp, energie si bani. Nu ar trebui sa angajam pe oricine sa se ocupe de ceea ce inseamna PR pentru afacerea noastra.

5. Produsele bune nu au nevoie de promovare, ci doar cele de slaba calitate.

Vrem ca oamenii sa stie care e cel mai bun produs al nostru. Fiindca prin publicitate putem transmite mai departe valorile unui brand si putem construi renumele unor produse si a afacerii in sine. Orice produs de buna calitate ar trebui sa devina centrul unei campanii de marketing.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii