Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 secrete care ii fac pe oameni sa cumpere

Tags: management si marketing, potentialii cumparatori, produse, achizitia, decizia, strategii

Nu este suficient ca produsele noastre sa fie de calitate si cat se poate de atractive. Va trebui sa stim cum sa ne diferentiem de concurenta si prin ce mijloace sa ii convingem si pe potentialii cumparatori ca produsul chiar ofera ceea ce promite.

De ce cumparam atunci cand cumparam? De cate ori nu recunoastem ca ne-a convins reclama? Sau recomandarea facuta de un prieten? Sau o recenzie scrisa de un om a carui opinie o stimam? Inainte de toate, exista cativa pasi e care trebuie sa ii parcurgem pentru ca produsul nostru sa devina unul dorit de catre cumparatori.

1. Potentialii cumparatori trebuie sa se simta confortabil.

Ce inseamna asta? Inseamna ca nu vrem ca potentialii cumparatori sa fie suspiciosi sau sa nu fie captivati de produsele noastre. Asa ca trebuie creata senzatia de siguranta si trebuie sa avem grija ca mesajele noastre sa transmita si sa creeze, in acelasi timp, sentimentul de incredere.

2. Fa-i sa-si imagineze viitorul.

Incanta-i prin ceea ce ar putea exista odata cu achizitia. La baza, asa functioneaza toate reclamele. Un ruj rosu le face pe femei mai atragatoare, o masina puternica ii face pe barbati sa aiba in jur mai multe femei. Clisee care continua sa stea la baza unor strategii care, la randul lor, continua sa functioneze. Nici nu e nevoie sa inchidem ochii si sa ne imaginam: visul e in fata noastra, pe un ecran.

3. Simplifica lucrurile.

Imi plac reclamele care iti spun la sfarsit de unde sa iti cumperi produsul. Asta fiindca nu am mereu timp sa caut in mai multe locuri un anumit produs. Daca mai e si in drumul meu, cu atat mai bine. Iar asta vine de la o persoana care si-a scos de multa vreme din program acele zile "de cumparaturi". Asa ca o astfel de informatie va fi pretuita mult de clientii ca mine care isi doresc sa faca achizitia in doi pasi. Formularul de comanda de pe site nu imi va lua mai mult de 15 secunde? E perfect. Comanda va ajunge la adresa maine? Cu atat mai bine.


Micile detalii chiar dac diferenta. Fiindca tot ceea ce transmitem are un efect asupra clientului, iar aceste efecte sunt cele care il fac pe acesta din urma sa cumpere produsul sau nu.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii