Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

10 lucruri care-ti saboteaza ziua de munca

Tags: management, managementul timpului, timp

Managementul timpului si autodisciplina sunt niste abilitati de tot cu care oamenii se lupte cel mai tare. Neputinta de a planifica administra si controla timpul iti poate sabota ziua de lucru, iti poate afecta stima de sine, productivitatea si rezultatele la atat de multe niveluri.
1. Managementul prost al timpului. Ce tip de sistem de management al timpului ai pus pe picioare? Google si Yahoo Calendar, alertele pe telefoanele inteligente sunt toate optiuni minunate care lucreaza bine impreuna. Poti folosi si post-it-uri. Afla ce functioneaza in cazul tau.
 
2. Lipsa de pregatire. Pregateste-te mental, cauta informatii inainte de sedinte, intalniri. In acest fel, vei reusi sa ramai mai multa vreme concentrat.
 
4. Tehnologia. Sunet de apel dragut, alerte de mesaje etc. Oamenii nici nu se mai uita pe unde merg, pentru ca fac multitasking in timp ce mananca, merg sau conduc. Si cine poate termian orice in aceste conditii?
 
5. Esti indisciplinat in ceea ce priveste blocarea timpului. Este esential sa profiti la maximum de timpul pe care-l ai, pentru ca suntem cu toti infometati de timp. Afla care-ti sunt tintele, creeaza o agenda pentru convorbirile telefonice, sedinte si alte intalniri.
 
6. Ai prea multe browser-e deschise. Sunt prea multe lucruri care se bat sa-ti castige atentia si sa te faca sa-ti muti concentrarea de pe lucrurile pe care ar trebui sa le faci.
 
7. Nu-ti dai telefonul pe mute. Sunetele cotidiene includ, din nefericire prea multe sonerii si alerte, dar nu vor disparea prea curand. Pune-ti telefonul pe vibratii, mute sau chiar inchide-ti-l de tot.
 
8. Nu te gandesti cui trebuie sa-i raspunzi si cui nu. Chiar daca cineva te suna sau ti-a scris un email nu inseamna ca trebuie sa-l contactezi inapoi. Nu imediat, in orice caz.
 
9. Le permiti membrilor familiei, prietenilor sau colegilor sa te intrerupa. Daca nu exista vreo urgenta, toata lumea ar trebui sa-si respecte timpul de lucru. 
 
10. Nu te astepti la neasteptat. Mai bine rezolvi lucrurile pe masura ce apar. Concentreaza-te pe ce-i mai important, pentru a stabiliza mediul sau situatia.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii