Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vrei sa fii un angajat ideal? Iata ce calitati trebuie sa detii!

Tags: angajat ideal, angajatul ideal

Angajatul ideal este greu de gasit. Si asta se intampla pentru ca sunt putini cei care se vor potrivi perfect nevoilor si cerintelor unei companii ce are nevoie de talent, de oameni inspirati, gata sa produca rezultate exceptionale. Si mai greu de gasit sunt acesti angajati ideali pentru ca prea multi angajatori cauta perfectiunea. In mod real, angajatul perfect nu exista si majoritatea devin oameni valorosi dupa ce i-am crescut, dupa ce am investit in ei.
Asa ca este recomandat sa ii gasiti pe acei angajati in care sa puteti investi cu usurinta, care sa merite eforturile.

Pentru cei care vor sa devina angajati ideali, iata si regulile de aur de indeplinit:

1. Angajatul ideal este persoana care se adapteaza usor la cultura organizationala pe care compania o promoveaza.

2. Angajatul ideal a investit in mod constant in viata sa profesionala.
Niciun angajat nu poate deveni unul potrivit, unul productiv si de viitor pentru companie daca a stat si a asteptat jobul perfect, fara sa depuna eforturi in aceasta directie. Angajatul ideal este cel care stie cat de important este sa se instruiasca, sa se dezvolte, sa obtina acreditari si diplome, sa finalizeze cursuri si seminarii.

3. Anagajatul ideal trebuie sa dovedeasca capacitate de implicare. Trebuie sa arate interes si dedicare companiei, sa inteleaga faptul ca de munca lui depinde succesul intregii afaceri.

4. Nu in ultimul rand, angajatul ideal este cel care stie ce vrea sa faca in viata si este pasionat de domeniul lui de referinta. Nu prea are rost sa investim in oameni "de trecere", care au nevoie de acest loc de munca temporar, pana cand isi gasesc altceva de munca.


Per total, angajatul ideal este si muncitor, este inteligent si munceste rapid, este ager si productiv, este eficient si stie sa lucreze in echipa, se concentreaza si se adapteaza cu usurinta culturii organizationale pe care compania e promoveaza. Il gasim greu si atunci cand acest lucru se intampla, avem grija sa il pastram in companie cat mai mult timp. Investim in el in mod constant, il ajutam sa creasca, sa se dezvolte, caci doar asa va putea sa ajute o afacere sa genereze profit!

Un ghid esential pentru orice antreprenor deja existent si pentru orice potential afacerist este "Biblia Antreprenorului - Cum dai start-ul unei afaceri profitabile". Ghidul este disponibil si aici>>>

Mult succes si management de calitate!



Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 2 comentarii

Anonim 12-Iul-2017 20:48:20
hry7vtyvgr5zyssfwe

<a href="http://google.us">google</a>

<a href=http://google.us>google</a>

qyhpmxjw2hl3rp7xja
Anonim 03-Iul-2017 05:11:15
38yz13thxynd01k59w

<a href="http://google.us">google</a>

<a href=http://google.us>google</a>

61u7svbagsxqn696n9

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!


Ultimele comentarii

0