Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ateliere 2014 pagina 6

Sociologi, marketeri si publicitari ofera solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele branduluimai mult

Sociologi, marketeri si publicitari ofera solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului

25 Apr. 2014 Marketingportal.ro Ateliere 2014 5

Pe 7 si 8 mai, SMARK organizeaza cea de-a treia editie a Brands & Communities, un eveniment ce isi propune sa ofere solutii practice de transformare a grupurilor de consumatori sau angajati in......

73% din companiile europene s-au confruntat cu actiuni frauduloase in 2013mai mult

73% din companiile europene s-au confruntat cu actiuni frauduloase in 2013

23 Apr. 2014 Marketingportal.ro Ultima ora

Expo Media, membru Marketing Insiders Group, va organiza cea de-a cincea editie a conferintei de nisa Fraud Management & Operational Risk Forum, pe 30 aprilie 2014, in cadrul JW Marriott Bucharest......

5 trucuri pentru a-ti transforma biroul in spatiul de munca idealmai mult

5 trucuri pentru a-ti transforma biroul in spatiul de munca ideal

16 Apr. 2014 Ana Tudor Tips&Tricks

Pranzul te gaseste in fiecare zi epuizat, cu dureri de cap, iar ochii te ustura constant? Conditiile in care iti desfasori zilnic activitatea stau la baza acestor consecinte, care in timp se vor......

Customer Care Conference 2014: Tendinte in domeniul relatiilor cu clientii in urmatorii 25 de animai mult

Customer Care Conference 2014: Tendinte in domeniul relatiilor cu clientii in urmatorii 25 de ani

14 Apr. 2014 Mihaela Pascu Ateliere 2014

Felul in care relatiile dintre companii si clienti s-a schimbat de-a lungul anilor a fost un subiect dezbatut pe 9 si 10 aprilie in cadrul Customer Care Conference, eveniment urmat de Romanian Contact......

Customer Care Conference, evenimentul anului pentru companiile care investesc in relatiile cu clientiimai mult

Customer Care Conference, evenimentul anului pentru companiile care investesc in relatiile cu clientii

11 Apr. 2014 Ana Tudor Ultima ora

Customer Care Conference este evenimentul care premiaza valorile romanesti din domeniul relatiilor cu clientii. Organizata de Expomedia, conferinta a avut loc in perioada 9-10 aprilie 2014 in......

Invata cum sa fii ambasadorul tau de brandmai mult

Invata cum sa fii ambasadorul tau de brand

09 Apr. 2014 Ana Tudor Ultima ora

Iti doresti sa iti dezvolti brandul personal? Vino in perioada 10-11 aprilie la Workshop Sessions si participa la sesiunile de training interactiv. Indiferent daca iti doresti o cariera intr-o......

Brands & Communities 2014: Cum transformi consumatorii indiferenti in comunitati fidele unui brandmai mult

Brands & Communities 2014: Cum transformi consumatorii indiferenti in comunitati fidele unui brand

07 Apr. 2014 Ana Tudor Ultima ora 1

A treia editie a evenimentului Brands&Communities, organizat de SMARK KnowHow, are tema "From groups to groupies" si se va desfasura in perioada 7-8 mai.Participantii vor avea prilejul de a asculta 25......

Mobile Marketing Forum 2014mai mult

Mobile Marketing Forum 2014

04 Apr. 2014 Ana Tudor Ultima ora 360

A saptea editie a evenimentului Mobile Marketing Forum va avea loc pe 10 aprilie 2014, iar participantii vor putea invata cele mai noi trucuri de promovare si crestere a vanzarilor in mediul......

Rata de retentie a clientilor, KPI-ul preferat al industriei de customer care in 2014mai mult

Rata de retentie a clientilor, KPI-ul preferat al industriei de customer care in 2014

02 Apr. 2014 Marketingportal.ro Ateliere 2014 8

Expo Media, parte din Marketing Insiders Group, organizeaza cea de-a zecea editie a Customer Care Conference and Expo, un eveniment aniversar ce trece in revista un deceniu de excelenta in aria de......

Cum sa iti cresti eficient brandul si afacerea pe Facebookmai mult

Cum sa iti cresti eficient brandul si afacerea pe Facebook

01 Apr. 2014 Mihai Georgescu Tips&Tricks

Proprietarii de afaceri, antreprenorii la inceput de drum, pasionatii de marketing si intreprinzatorii care isi doresc sa se promoveze eficient in mediul online pot participa la Atelierul "Creste-ti......

Marketing la puterea X, pe 24 aprilie, in Bucurestimai mult

Marketing la puterea X, pe 24 aprilie, in Bucuresti

28 Mar. 2014 Mihai Georgescu Tips&Tricks

Conferinta Marketing la puterea X este un eveniment adresat persoanelor care lucreaza in marketing sau in departamentele afiliate, care se va desfasura in Bucuresti pe 25 aprilie 2014.Evenimentul......

Brian Tracy vine la Bucuresti sa ne invete cum sa crestem productivitatea si performanta in mediul personalmai mult

Brian Tracy vine la Bucuresti sa ne invete cum sa crestem productivitatea si performanta in mediul personal

21 Mar. 2014 Ana Tudor Tips&Tricks 62

Esti un manager care are multe probleme pe cap, iar timpul tau este prea scurt pentru a reusi tot ceea ce ti-ai propus? Invata sa cresti productivitatea si performanta activitatilor tale, ascultand......

Conferinta internationala 25 years later: Building an efficient public administration: Best practices and challengesmai mult

Conferinta internationala 25 years later: Building an efficient public administration: Best practices and challenges

18 Mar. 2014 Mihai Georgescu Tips&Tricks

SNSPA organizeaza conferinta internationala 25 years later: Building an efficient public administration: Best practices and challenges, care va avea loc joi, 20 martie 2014.Evenimentul va incepe la......

Oameni cu inimi de otel la conferintele Successful Me 2 @ Impact Hub Bucurestimai mult

Oameni cu inimi de otel la conferintele Successful Me 2 @ Impact Hub Bucuresti

12 Mar. 2014 Mihaela Pascu Ateliere 2014

Ieri seara, la Impact Hub, in cadrul seriei de conferinte Successful Me 2 organizate de Forbes Romania, am avut prilejul a de cunoaste si de a asculta povestile de succes ale unor oameni care, pana la......


Ultimele comentarii